piątek, 25 kwietnia 2014

Jak założyć owijki?

Ja już się dawno nauczyłam, bo koń na którym jeździłam, miał często owijki, a ja musiałam mu zakładać xD. To nie jest trudne. Ale trudno to wytłumaczyć na piśmie, lepiej na filmiku,

ale najpierw owijamy w ymmm... jakby to powiedzieć, no owijamy w stronę głowy konia xD
W tą stronę :D
(dam filmik, to tam jest dokładniej pokazane), potem owijamy w dół, dół, do 3/4 pęciny konia. Potem wracamy na górę, a wtedy już tam gdzie zaczynaliśmy powinniśmy skończyć :D Zapinamy i jest git ^^ Więc filmik (nie mój)
http://www.youtube.com/watch?v=Y8Z7bQs-pqE


Mam nadzieję, że ja oraz Konikowa- Pani pomogłyśmy wam się tego nauczyć :)




2 komentarze:

  1. Fajny post.. Zawsze
    miałam problem z zakładaniem
    owijek.
    Czekam na kolejną poradę ;)
    Magda

    OdpowiedzUsuń